perjantai 24. syyskuuta 2010

Remonttia ja ompelus



Tämä näkymä mua on niin viime aikoina ilahduttanut. Keväällä kirppikseltä löytynyt "ristalliruunu" pääsi meidän uudistettuun makuuhuoneeseen. Jotenkin tuo seinän väri ja tuo valaisin on niin kiva yhdistelmä mun mielestä. Tai sitten on vaan niin mukavaa, kun joku osa tästä remontista on valmis.  




Olen minä ommellutkin. Pojille on pyydetty retrovaatteita. Housuja ja shortsihaalareita olen tehnyt aiemminkin, mutta nyt tein paitapuseron. Minusta tästä tuli liikuttava. Edessä kam-nepit. Näyttää aika kesäiseltä, mutta alle trikoopaita ja menoksi. Tämä matkaa kauppaan. Lisää pojille työn alla.

5 kommenttia:

  1. No nyt on sitten blogi pystyssä, hyvähyvä!
    Ja huippuhomma, että teet pojille kampetta, vaatteiden käyttäjiahän on siinäkin sukupuolessa... :)

    VastaaPoista
  2. Maria, kyllähän minä olen tehnyt ja teen pojille ja tekisin enemmänkin, mutta todella monesti retrokankaat on kukallisia. Kaikki äidit tai pojat ei halua kukallisia vaatteita.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Just huipun värinen tuli tuosta seinästä!

    VastaaPoista
  5. Kits, Maija. Mitä sä oot mennyt poistamaan. ;)

    VastaaPoista